vrijdag 1 september 2017

Use a charm.....

En daar ben ik weer..........

Mijn 2e kaartje van vandaag.....voor de nieuwe challenge bij Simply Magnolia......use a charm en als je dat gaat vertalen dan staat er....gebruik een bedeltje....


Ik heb voor deze gelegenheid een klein envelopje gemaakt met een tag erbij....die erin past....
2 afdrukjes gekleurd dus en een beetje groen/blauwe tinten aangehouden....


Bovenaan zie je mijn charm....een vlindertje......
Geen gebrek aan kantjes ook bij dit envelopje.....


Mijn kleine tag kon ik niet té vol plakken want dan past het niet meer in het envelopje....maar er is toch nog genoeg te zien denk ik.....

Ook nu zeg ik weer.....zijn jullie in de knutselmood......we zien jullie graag weer meedoen en met een beetje nadenken kunnen de 2 challenges van vandaag prima worden gecombineerd.

Tot ziens allemaal......morgen heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie.....xxx Plony

Challenges:
http://midweekmagnolias.blogspot.de/
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.de/

7 opmerkingen:

  1. Heel lief gemaakt Plony en beide Tilda's zijn mooi ingekleurd. Jij moet toch wel een snoepwinkeltje aan kantjes, bandjes en lintjes hebben..LOL?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh superlief Plony

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!! Een echte Plony-Magnolia kaart.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Two gorgeous cards today to see on your blog.
    Lovely lacy details ans wonderful images,
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another beautiful creation Plony, love all the fabulous details and design. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely project :)
    Thanks for joining us at Cards und More.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.